Vad har jag haft för mig?

Jo, i onsdags hade vi fotbollsträning, torsdag orientering och fredag lite mer fotboll på idrotten och den dagen slutade med mag och ryggont med Ben & Jerry.
Igår lördag åkte vi några pers och köpte sprayhårfärg och fixade våra hår med spaceade färger (eller ja, röd, grön, blå) sedan såg vi tre filmer och sov hos Ella. Morgonen efter sjöng vi singstar i flera timmar (så skoj har vi).

På sista tiden har det blivit mest iPhone+instagram eftersom det är det jag har med mig överallt.

Den här bjuder jag på bara för att jag så vill ha en OnePiece. Personerna brevid är Tilda i grått och Asta i rosa. Mig tror jag ni ser vem det är.



Me Like Cheap Monday

Kommentarer
Jenny Eriksson

SVAR: Åh tack :D

2011-10-05 09:07:14
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/
Asta

Herregud så man kan se ut alltså. Fuck you för att du la upp den här bilden.

2011-10-05 18:30:24
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: