Babe, there's no such thing as heart-leafs

Tja! Hade tänkt uppdatera här lite. Igår hade jag fotboll och när jag kom hem fick jag en impuls att göra något, så ställer mig och lockar håret(?). Ingenting jag vanligtvis gör, men jag hade tydligen lite ork (sedan var det ju inte så att jag gjorde det för att det skulle synas eftersom jag inte pallade göra baktill och satte upp det i tofs).
Bl.a. på fotbollen fick jag bollen i ansiktet - så smart som jag är, det är okej att skratta lite - så min tand skar upp lite i läppen men inget blod syntes så ingen skada skedd.

Idag tittade vi på två filmer i skolan. En Asterix och Obelix som tydligen var "en perfekt NO-film". Inte enligt mig...
Vi tittade också klart på "Click" tror jag den hette. Fett sorglig, jag gråter sällan till film men jag började fan nästan gråta till den här. Filmen klassas troligtvis som komedi på grund av storyn.

Och nu sitter jag här. Ska snart tvätta ansiktet och känner mig glad över att mitt hår är så lent, iaf något att vara stolt över (Om jag nu inte använder väldigt mycket hårspray vilket jag inte gjorde alls idag) Okej jag vet väldigt intessant..

Blivit en hel del mobilbilder, men den har jag med mig överallt
iPhone+instagram


©


©

Det här lövet var så här från början. Min höst har blivit mycket vackrare nu när jag vet att det faller hjärtan från träden

©


©

Kommentarer
Towe

Sv: tack! :)

2011-10-29 11:18:11
URL: http://towe.webblogg.se/
Julia

Jätte fina bilder!

2011-11-03 18:47:48
URL: http://minneskorten.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: