We found love

Hejhej igen!
Igår var jag hemma och gjorde mest ingenting förutom att träna en stund, av det och dem övningarna jag gjorde har jag fått träningsvärk i låren och rumpan men det känns bra faktiskt, även om jag knappt kan resa mig. Jag känner att musklerna finns och kan jobba.

Idag ryckte jag upp mig lite mer och jag, Ella och Asta gick ut på "promenad" i den kalla luften. Vi lyssnade på musik i förstärkare/högtalare och snackade. Gick vidare sedan och drack te hos Ella inna hon skulle på badminton. Asta följde med mig hem och vi åt rostmackor och spelade spel på datorn och senare fika.


Old pic ©


→Jag känner ett sådant sug att springa ut på en springrunda längst det upplysta motionsspåret i skogen och känna vinden och kylan dras över ansiktet. Höra gruset knastra under gympaskorna, känna hästsvansen piska mot nacken. Bara höra mina egna tankar, enstaka fåglar och nattljudet. Möta andra springande människor, möjligtvis lite hundar också.
Få känna att musklerna dras åt och töjs ut, jobbar. Hur man är som ostoppbar och oövervinnelig.
Mot slutet hettar kroppen och den blir mer utmattad.

Men detta kan jag inte göra då pappa inte vill ut och springa nu och jag har läxor, blä...¯"¯←



Busiga jag som liten©

Kommentarer
alicia

gullig bild! :D<3

2011-10-31 08:32:34
URL: http://aliciadala.blogg.se/
Clara Linge

gud så fin blogg!

2011-11-04 18:46:30
URL: http://claralinge.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: