London

Jag sitter just nu på hotellrummet efter att ha varit ute och ätit fish and chips på The Queens Head, en typ oub nära där vi bor. Det finns många parker och brittiska fina hus. Starbucks ligger i närheten vid tågstationen Hammersmith, den närmaste till oss.

Men gud vad alla polisbilar, anbulanser och brandbilar låter. Och övergångsställen låter också högt och knappen man trycker på för att få gå över är jätteliten, men sitter på en jättestor platta med stor text som om man inte fattar vad man ska göra. Jaja, jag gillar London i alla fall. Och jag har upptäckt att jag älskar att flyga!










Kommentarer
Nathalie

Nää va kul, vill ju också till London!!

2011-05-03 22:17:01
URL: http://vetterleins.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: