An explorers day

Yes box, idag har jag upptäckt London. Vi köpte Lego på gigantiska Hamley på Regent Street, kollade snabbt på Oxford street igen. Vi tog "The Tube" till Hyde Park Corner och åt våran lunch där, där vi också fotade blommor i "The Rose Garden"
Vi gick genom St James Park som slutade vid Buckingham Palace och åt middag på PizzaExpress.

(Första bilden ska jag testa om storleken funkar bara, så den kan möjligtvis hamna utanför. Gör den inte det så kan ni fortfarande vara glada) (Den bilden är på mina skor)



Förresten, jag gör alla bilder i den storleken



Nej vet ni vad. Här är klockan just nu halv elva men jag har varit igång hela dagen så ni får se mer bilder i morgon. Jag tänker sova nu. Nattinatti



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: