V

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!
nu gör jag ett inlägg i mokis blogg
V.Detär en TVserie på 6:an

jag är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:):):):):):):):):)

En av Alvin's favobilder från Utö


Min sockergalna lillebrorsa


På en glassbar i Malmö, sammanträffande



Min lillbror skulle alltså nu göra ett inlägg. Vi sitter hemma för båda är sjuka(jag klart mycket mer om man säger så) men jag har egentligen studiedag.

Min brorsa heter Alvin och fyller 11 i April. Han går i fyran är är bäst i hela världen(delad plats med mig då, så typ näst bäst)
Han älskar sötsaker och lego.
Han gillar ju skärgården också och har en "Skärgårdshatt" precis en likadan som pappa. När Alvin var liten hade han ljusare hår och lite smålockigt.
Han är alltid glad(för det mesta)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: