Soliga tisdag

Idag har varit en helt och hållet hyfsad dag. Jag var skolpolis, men fick endå sova lite extra. Pappa gjorde semlor i går kväll och kom med dem i morse eftersom jag är hos mamma, så jag åt en till frukostfilen och en på tunnelbanan. Känner mig lagom nyttig.
Jag tog också beslutet att andvända mina röda converse idag, och det var härligt!



Så vi var ute på scenen och "solbadade" under lunchrasten.

 Väldigt fint känner jag







Lite blåsigt var det väl





Liten man såg ut på den här bilden då. 1,60 eller vad är det. Jag borde kanske sträcka lite på mig så jag blir några centimeter längre.

HILLEVI

 


Kommentarer
Lisa - Smilinggirls!ッ

Vilka våriga och härliga bilder :D

2011-03-09 18:33:05
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: