Känns som om det var länge sedan

Jag vet inte hur länge sedan det var jag uppdaterade här. Säkert femtiotolv år sedan.
menmen.

Jag skulle vilja att ni kikar in HÄR

Och HERE

Nu är det så att jag inte vet om länkarna funkar korrekt, men ni vet nu att ni ska rösta på "Mr. Tasty Dream" Och "Mammas bästa"

Jag känner hur viktigt det här inlägger var, men jag är lika tom på idéer som en tom burk med fd inlagda saltgurkor. Kanske inte riktigt, jag vet inte.

Den här dagen kort sagt=Skolpolis,
choklad,
Ella sjuk,
antiken,
mattebok,
köttbullaräräckligastihelavärlden,
hoppade på idrotten så benen gick av(dem ramlade av en liten stund men jag sydde på dem igen),
slutar tydligen 15.10 nuförtiden på måndagar,
pruttigast i hela världen-spanska.
Och nu sitter jag här.

Någon som haft en lika *host* händelserik *host, hrm* dag som jag?

Förresten är jag trött på snö och vill sluta ha skrivfeber o.o

Kommentarer
Alva

Min dag var också fantastiskt händelserik(verkligen) behövde iallafall inte ha franska och kunde gå hem och göra nånting nödvändigt(host host)

2011-03-07 17:43:53
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: