Pirates of the Caribbean

Jag kom ganska nyss hem från biotittande i 3D på Sergel. Ella skulle se den med sin mamma, Alva har inte sett dem andra, och Hillevi har redan sett den så jag fick gå med pappa.
Visst, den var bra och cool och underhållande att titta på, men den hade ingenting med dem andra filmerna att göra. Så Alva, du kan se den utan att ha sett dem andra filmerna. Det var ungefär bara fem personer som varit med i tidigare filmer. Så bra om man vill ha en underhållande film men mindre bra om man vill ha fortsättning på tidigare filmer. Denna kunde lika gärna ha varit en fristående film. Det är bara att glömma Will och Elisabeth som varit med tidigare. Vissa har ju sagt att den är bättre än dem andra tre, men jag tycker att den var något krystad med nya idéer. Den kändes lite ihopslängd med någon hyfsad story.
Men skådespelarna var ju bra, och Depp var lika bra som vanligt, även om det inte var något nytt. Troligtvis en fortsättning om Johnny vill köra på en till film. Utan honom funkar det ju inte.

+++ av +++++ bara för den ju är Pirates of the caribbean


Kommentarer
Mamma Evelina

Den finns att beställa lite överallt. Om man googlar pipptröja :) Har hört att gina tricot har börjat sälja kopior också.

2011-06-03 09:05:42
URL: http://loon.blogg.se/
Alva

ok då kanske jag borde se den

2011-06-03 10:09:58
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: