Kapitulera omedelbart eller dö

Låg uppdatering har väl alla märkt att det är här. Men i tisdags var jag på IKEA med mamma och kollade möbler. Idag tog jag en tur ut till Odenplan och sedan tillbaka till Skanstull med buss. Under dagen fick jag med mig ett nytt kort av dem jag samlar på, en bok med titeln "Kapitulera omedelbart eller dö" riktigt mysig bok i dem första tre kapiterna så långt jag kommit med cherry red naglar-te-Londondrömmar och svengelska i en tillvaro av två flickor.

Så mycket mer händer inte just nu, förutom att jag klipper mig imorgon.

Blogg.se vill inte ladda upp bilder just nu så det får bli ett inlägg med bara text.

Kommentarer
Alva

Hur kommer du klippa dig och till vilken tid har du bokat HP-biljetterna(hittade inte fragetecken:D)

2011-07-01 08:36:41
Moki

Svar till Alva: Hon hos frisören sa igår att det kanske kan bli snelugg, men jag vet inte riktigt.

Biljetterna ska jag boka så snart som möjligt men jag vet inte alla som ska med men ska kolla upp det, Det finns iaf många kvar :)

2011-07-01 09:24:59
URL: http://fotokrita.blogg.se/
MEULLERPHOTO

sv: Tusen tack! :)



Åh har du också problem med att ladda upp bilder? Jag har också haft problem med det, men ibland brukar det funka om jag bara ändrar upplösning på bilden i ps :)

2011-07-01 11:01:13
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: