Nu är det slut, Nu är det över. It All Ends. Och jag ligger död.

Fan, jag dör verkligen! Jag klarar inte av det här! Nu är allt slut. En stor del av mitt liv bara ends like that. Och jag pratar om världverket Harry Potter. Jag kommer ladda upp med snytnäsdukar och bli så jävla ledsen på bion imorgon. 

Enda sedan jag var åtta år har jag haft dessa böcker nära hjärtat. Pappa läste för mig innan jag gick och la mig för natten och som tiden gick läste jag dom själv. När jag hade det som svårast i skolan hjälpte dem mig att drömma bort och tänka att jag själv var där. Att jag också gick i det stora kalla slottet med mina böcker och min skoluniform, underbara kompisar som förstod mig, eftersom jag inte hade det då.
Det är så många känslor om det här och det här är bara att gräva i hörnet av allt. Jag sitter och snörvlar och gråter inombords just nu, och dem som inte har haft denna värld hos sig har svårt att förstå hur det känns när allt bara tar slut.
Det är som när ett torn med drömmar bara rasar, men man vet att det ska hända i förväg.

Så jag delar med mig av den musik som ligger mig närmast hjärtat.

Snälla lyssna på alla och försök ta in känslorna.









Och sedan mycket mer...

Kommentarer
Alva

Jag har inte haft dom lika nära hjärtat lika länge men jag förstår ganska bra helt plötslig slut på en dag en resa som har pågått i fjorton år för vissa

2011-07-13 09:05:28
已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej, kolla gärna in min blogg, jag har något till er bloggare.

Ett stort tips, så gå in och klicka på bilden där det står KLICKA PÅ BILDEN!



Välkommen och ha en bra dag!

2011-07-13 15:17:12
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Alva

Andra låten är awesome

2011-07-14 15:28:36
Olivia Ljungberg

den var så bra.

2011-07-14 16:36:40
URL: http://olivialjungberg.blogg.se/
Jolin

Skriv inte sådana meningar... Jag börjar ju gråta inombords också fast jag inte har sett den än...

2011-07-14 18:52:25
URL: http://jolinsdagbok.blogg.se/
C A M I L A ♥ [FOTO]

Harry Potter ♥

2011-07-29 09:40:02
URL: http://camila.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: