And the camera is here

Japp, igår lördag köpte jag min kamera. En Nikon d3100 18-55mm VR objektiv. Och jag känner mig väldigt glad. Så idag när jag hade laddat upp batteriet och läst igenom instruktionsboken och lite i Digitalfotografi av Scott Kelby som jag fick till kameran, så stack jag ut med Ella och Hille och fotade lite smått för att känna på kameran. Och den kändes väldigt bra.
Några bilder vi tog idag:

En liten testbild på min fralla från lunchen.



Lite godis.



Tvilling



Nypon





Jag som flyger på IP








Före

Efter


Jag stoppade den aldrig i munnen. Två skäl: Den var för liten och Hille hade saliv över hela.

Kommer fortsätta att fota såklart och bilderna kommer att bli bättre.

Kommentarer
Anna

Härliga bilder. Tänk vad det lilla kan göra det så snyggt ibland.

Ha en bra dag

Anna

2011-02-24 16:22:05
URL: http://bossinsideme.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: