En Alva Börjar På A

Jag var ju som sagt på aduition för skolpolis konsterten i Lördags (igår) och det gick bra. Jag tro inte vi kom vidare för det var flera andra som var bra och bara 6 går vidare. Men vi blev nöjda i alla fall.

Just nu sitter jag och tittar på Taken och den är faktiskt bra och spännande. Handlar om en tjej och hennes kompis som blir kidnappade i Frankrike.

Det var ju tjejkväll hos Hille igår också. Vi hade tänkt gå på Vapiano, men tydligen var det 18-årsgräns klockan 6, så vi åt på ett café istället, men det gick lika bra.
Efter det gick vi en promenad och jag visar bilderna i olika inlägg så det här inte blir så långt.

I det här inlägget visar jag bilder jag tog på Hökarängsskolans skolgård efter aduition.

Söta Alva








Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: