Jag har tecknat idag, ser man på

Idag har jag ritat lite faktiskt. På kvällen var jag på teatern för lillebror och en klasskompis till honom sålde fika för att få pengar till klassresa, så det gick två filmer idag och dem fick 900:- vilket var mycket för dem tidigare hade bara fått högst 400:-

Här är några gammla som jag gjort för länge sedan.





Något nyare


Ritad igår tror jag


Från idag. Fortfarande saknas det en hand och två fötter. Enligt mig själv liknar den här en docka lite, men det är tänkt att vara en flicka som äter klubba en solig sommardag. Ett träd ska vara med i bakrunden.


Den här skulle man helt klart kunna göra bättre. Såg en liknande på weheartit.com (länk till min andvändare)



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: