Because there is no end

Har fyllt i en bild ni kanske känner igen så den blev lite tydligare


men fy tusan oxå! Jag vände ju bilden! Hm, jag får fixa det senare.

 Bowlade med skolpoliserna idag(vi nämner inte att jag förlorade) och efter skolan gick jag hem till Ella för att träna lite på The only exception som vi kanske ska uppträda med på en audiotion. Ni kankse får reda på mer senare.
Vi fotade lite också(så dum som jag är laddade jag inte batteriet till kameran)så dem här bilderna är från Ella



Modellen är jag på alla förutom den här:
 Här var ju Ella med också.
Why can't I...reach your hand?

With the guitar in my hand, I play stories from all over the world




Och som jag sa är det ELLA som tagit dem och jag som modellat så kolla in hennes blogg.

Kommentarer
alva

Dem var coola hoppas det går bra med träningen inför audidtion

2011-02-26 15:03:58
Lova

Tack, din med :)

Vilken skola går du i nu? <3

2011-02-26 16:53:03
URL: http://lovass.blogg.se/
linda - drawings, clothes, pictures

önskar att jag kunde spela gitarr, så fruktansvärt fint.

2011-03-03 13:29:47
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: