Lasersvärd till läraren

Idag har varit en helt okej dag, och efter skolan hängde vi i en lekpark (jag vet, vi är så mogna. Men vi gungade storgunga och satt i en stor träamfibiebil och spelade wordfeud, snacka och skratta), sedan skulle Ella och Alva sticka och efter en stund gick jag, Nora, Asta o Leo (ni kanske inte vet vilka alla dem är, men ändå)
Vi snurrade runt, runt på en karusell i en innergård mellan lägenheterna där jag bor.
När jag och Asta blev för yra dunsade vi ner i sanden och tittade upp på den tråkigt vita himlen. Vi snacka om gerbiler som aldrig dör och hamster som har dött. Och skrattade.
Nora och Leo stod upp och snacka. Vi hade riktigt skoj i alla fall.

Nu måste jag göra skolarbete och ladda min mobil som dragit batteri av mitt WF-spelande.
Btw så älskar jag hösten färger som omger oss.


Kommentarer
Jenny Eriksson

SVAR: tackar :)

2011-09-27 10:50:31
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/
petronella - FOTO - fotogeniquee

Tusen tack! Du är så snäll!



Det här var en riktigt häftig bild, cool redigering!

2011-09-27 12:01:26
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: