Vi är galna och stolta. Ärliga

Oh my gosh!! Jag har haft en så sjukt rolig dag idag. Inlägget innan där Tilda gästbloggade lite från min mobil var egentligen en bild på Asta. Med dem två ursköna filurerna skrattade jag tårarna ur mig idag.
Vi hade matteprov. Jag blev klar tidigare än dem två och satt och vänta. När dem kom ut och var klara började vi (fråga mig inte hur) prata huruvida Loch Ness Odjuret är en elephant eller inte. Vi kom fram till att dem simmmar oomp oomp och Asta bara stog på knä och gapa ljudlöst av skratt! Okej, väldigt intessant för er som inte var med, men ändå!
Vi gick hem till Tilda och skulle baka kladdkaka. Smart som min kära kompis är tappar hon den på golvet innan vi börjat äta ;) Så hon slevar upp den igen i formen inom 5 sek och vi tre sitter på golvet med sked och tårtspade och äter av chokladen som nu är i formen, asså vi är typ sjuka i huvudet. Sitter och gapskrattar med en stor fläck kladdig choklad på golvet och kan knappt svälja från skedarna!
Sedan började det regna och vi kollade på roliga videor och bilder och "jag har aldrig". Så skoj har vi.
Senare drar vi till Västberga bara för att dem har så himla billiga kolor på konsum där. Vi åkte buss och allt och så ramlar asta ner i fiskdisken och vi blir tillsagda av personal och vi garvar så mycket att Tilda åker in i brödhyllan!
Vi är galna, hej då :D

iPhone+instagram

Asta ligger på golvet i korridoren och ja...skrattar


Hängande skor under en bro över en skatepark


Regn när jag var sjuk i fredags och läste Cirkeln - Tips! Läs den!

Kommentarer
Anonym

snygga bilder

2011-10-29 16:18:41
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: