Light black

Snart ska jag ut på en springrunda, sedan ska jag packa för att runt lunch åka till farmor och farfar där vi ska vara till på lördag. Jag tar med mig kamera och dator dit så troligtvis kan det dyka upp något inlägg.

Här nedanför kommer lite bilder från trick or treat i måndags. Dem togs på kvällen så inte bästa kvalité direkt, men ni klarar er nog.





Och jag vet ärligt talat inte vad jag gör på den här bilden. Det var inte meningen att jag skulle halvlipa. Ni skulle egentligen få se hur det såg ut. Men jag visar bilden iaf kanske av den faktorn att jag inte ser ut sådär vanligtvis...


Eira↓                     ...                                                                                           ...och Asta↓






En lite bättre bild, men dock från fel vinkel så det ser inte lika "läskigt" ut. Nä, nu får jag sluta klaga. Vi hade roligt. Fick massor med godis. Punkt.

Kommentarer
-Kajsa [FOTOBLOGG]

sv; tack så jättemycket! Hur flyttar man "faktan om sig sjäv" som typ täcker min header?



:D <3

2011-11-03 12:43:09
URL: http://andromedasphoto.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: