What would we do without music

Jag sitter och lyssnar på musik just nu.
Förut idag spelade vi in sista delarna av filmen i skolan jag och några till håller på med, och tolv befann jag mig i konserthuset. Där var det sju framträdanden av olika skolpoliser, och Robert Wells och The Poodles bland annat. Skojskoj var det.

Pappa ringde nyss och frågade om jag ville ha något mysigt att äta ikväll. Jag kände mig bra som sa dipp med morötter i sället för glass. Åh, andra sidan åt jag nyss en chokladbit, och så nyttig var jag. Men det pirrar i kroppen för jag vill träna och röra på mig. Känner mig rastlös.

Har ni lite musiktips? Jag älskar att hitta ny bra musik, och blir jätteglad av tips!

En liten bit av konserthussalen

Kommentarer
MEULLERPHOTO

sv: Roligt att du skriver så, för det är precis det jag vill få fram! :)



ha en bra dag!

2011-05-13 08:40:57
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Alva

Breakaway- Kelly Clarkson Gone too soon- Michael Jackson The truth- Kris Allen She will be loved- maroon 5. Lite yips som du kanske gillar från mig:D

2011-05-13 16:03:55
emmaree

nu finns klänningen på tradera, vad kul att du är intresserad , lycka till!:)

Du hittar länken på bloggen!

2011-05-13 19:38:00
URL: http://emmaree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: