Det blev en natt till

Jepp, som rubriken lyder så stannade vi kvar hos farmor o farfar en natt extra. Vi såg på Wira-spelet igår på kvällen, och ni som besöker Åkesberga borde se det. Det handlar om förbjuden kärlek, och hon som spelar en av huvudrollerna-hon som blir bortgift för att ena dem två släkterna men blir förälskad i en annan-hon spelades av en tjej som var med i "Tusen Gånger Starkare" och heter egentligen Nathalie om jag inte minns helt fel.

Så om ni besöker Åkesberga under sommaren, så ta ca tre timmar av din tid en sommarkväll och åk och titta på Wira-spelet.

Och jag tog inga bilder då, för jag vill ha kvar teatern i huvudet, men om jag tittar på det nästa sommar så kanske det kommer bilder. Annars kanske något finns att hitta på internet.



Bild tagen nära där jag bor

Kommentarer
Petronella - FOTO - Fotogeniquee

Sv: Vi använde en mörkblå filt. Använd något väligt mörkt och se till att modellen står minst en meter ifrån bakgrunden så blir det svart. Vi hade ganska vanliga inställningar, lägsta bländaren, ganska kort slutartiid och vitbalansen var inställd på auto.



Väldigt fina bilder du tar! ;)

2011-07-12 10:26:59
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: