Upside-down

Upponer helt enkelt.

Sitter och lyssnar på Samson med Regina Spektor. Det är enda låter jag hört av henne men tycker den är bra. Lyssnar också på Animal med Neon Trees och Melissa Horn-Lät du henne komma närmare.

Sitter samtidigt och tittar på House i fyran. Imorn skiftar jag till pappa och slutar halv två.
På morgonen ska jag till vårdcentralen och kanske ta blodprov. Efter det kommer jag få en present för jag är ganska rädd för undersökningar som läkare och tandläkare(mest tandläkare)Så kanske en bok eller hundring. Vet inte. Jag är iaf tandläkarrädd.

Mina glosor till Onsdag-Just det, imorn

una manzana  ett äpple
una pera  ett päron
una piña  en ananas
una fresa  en jordgubbe
un melocotón  en persika
una ciruela  ett plommon
una naranja  en apelsin
un plátano  en banan
un limón  en citron
una cereza  ett körsbär
una frambuesa  ett hallon
un melón  en melon


Kommentarer
HilleviEJ@soclog

tack jag får väl börja använda det mer så man dras till ögonen och inte resten av ansiktet, typ finnar :S :P

2011-02-01 21:35:51
URL: http://HilleviEJ.soclog.se
HilleviEJ@soclog

blev nog ganska nöjd med den själv :P

2011-02-01 21:37:10
URL: http://HilleviEJ.soclog.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: