Min förmiddag

Jag sitter och äter lunch, vilket blev sådär lagom nyttigt med mozzarella-pizza. Känns ganska skönt att veta att det egentligen är måndag, men att jag får vara hemma idag.

Pappa ska till sin specialaffär som är den enda som säljer dem byxorna han vill ha (Butiken är i Stuvsta och fråga mig inte vart det ligger)

Men vi kankse ska till någon musikaffär och köpa band till gitarren, och möjligtvis stämma gitarren, beror på om dem gör det dit vi ska.



Bilder ska försökas ta med NikkeNikon idag. Jag vill ut och fota djur, men jag tycker allvarligt talat att det borde bli varmare så det kommer fler djur ute i skogen. Jag vill fota Lodjur för det har jag bestämmt.

Men jag ska fota färgglada djur imorgon vet ni. Ni får reda på vad det är då. Jag kan säga att det börjar på F och slutar på T. Hille också. Ska bli skoj.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: