Dag 1: Självporträtt

Jag hade tänkt göra en sådan här liten grej som ni säkert sett flera göra, så ni får lära känna mig mera (och för att jag ska kunna blogga om någonting när jag har idétorka).

Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild

Dag 6: Tema "röd"
Dag 7: En bild jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favvobild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad

Dag 11: Min vardag
Dag 12: Tokigt
Dag 13: En vinterbild
Dag 14: Tema "ljus"
Dag 15: Kärlek

Dag 16: Självporträtt i svartvitt eller sepia
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema "olika"

Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig ledsen
Dag 25: I all hast

Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Väder
Dag 29: Djur
Dag 30: Bild från en resa


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: